poniedziałek, 23 maja 2011

Już niedługo... :)

Jeszcze 19 dni do przyjazdu mojego Tesora! Jak ten czas szybko zleciał... Termin odbioru został przeniesiony na 11 czerwca. No więc już za niecałe trzy tygodnie stanę się właścicielką wspaniałego Cavaliera. Wyprawkę już całkowicie skompletowałam. To czekanie zdawało się być wieczne, codziennie odliczałam (i odliczam) dni, ale teraz czas upływa mi znacznie szybciej.
Tesoro za cztery dni będzie miał 3 miesiące :) Jest już dużym i urodziwym psiakiem. Uwielbiam jego uszy, które nieustannie rosną i są ogromne. Oto kilka obecnych zdjęć małego przystojniaka.



Czekam z niecierpliwością na Twój przyjazd malutki :)

7 komentarzy:

  1. Mój chrześniak kochany:*
    Ale matka chrzestna chcę więcej zamęczenia, nie tylko odliczaniem dni ale także toną fotek:)
    Już niedługo Cię zobaczę blenheimkowy książę i Twoją niecierpliwą panią też...
    Oj, Kinga, napewno pierwsza będziesz miała mnie dość tym bardziej, że moje oczekiwanie jest dłuższe AŻ o 1 dzień:-D
    Patrycja&Saczi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę już wystawę w Krakowie :D
    metka

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mogę się doczekać Julka ;) Do zobaczenia :D
    Jeszcze 12 dni do odbioru Tesora!

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyna Od Stada Zwierząt z Morusławem włącznie2 czerwca 2011 11:38

    No... no... przygotowania pełną parą :).
    Pięknie!
    Ale to nie powód, by zaniedbywać forum ;P
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, wybaczcie mi moje zaniedbanie forum ;p Zaraz nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już niedługo :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To już DZISIAJ!!!!:))
    Czekamy na dłuuugaśną relację po przyjezdzie do domku z Twoim Słodkim Skarbem...
    Zamawiam tonę fotek(tak na początek wystarczy):D
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń