sobota, 2 kwietnia 2011

Witamy :)

Witam wszystkich na moim blogu. Już niedługo stanę się najszczęśliwszą osobą na świecie. Do mojej rodziny dołączy maleńki piesek rasy Cavalier King Charles Spaniel o imieniu DOLCE TESORO. Nie mogę się doczekać, odliczam dni do przyjazdu Tesorka. Obecnie ma pięć tygodni, a odbieram go w okolicach 20 czerwca. Piesio będzie miał niecałe 4 miesiące. Postanowiliśmy, że weźmiemy go w czerwcu, ponieważ zaczną się wakacje i będziemy mogli spędzić z nim jak najwięcej czasu. Dzisiaj byłam z mamą odwiedzić maluszki w hodowli. Gdy zobaczyłam je po raz pierwszy byłam w niezłym szoku. Nigdy nie widziałam na żywo aż 6 Cavisiów. Przedstawiono nam szczeniaczki i z dwóch wolnych samczyków miałam wybrać jednego. Do wyboru był Dolce Tesoro lub Dolce Sorriso Del Destino. To była bardzo trudna decyzja. Oba pieski były wspaniałe i miały odmienne charaktery. Tesoro- bardzo żywiołowy piesek, który będzie potrzebował ruchu i rozmaitych ćwiczeń. Destino- pulchny, puchaty i spokojniejszy od Tesorka szczeniaczek. Długo zajęło mi wybranie tego jedynego. Nie jestem zbyt aktywna fizycznie, ale zaryzykowałam. I tu wybór był wcześniej przemyślany. Najpierw myślałam, że Destino będzie bardziej pasował do mojego stylu życia, ale miałam już dość tego ciągłego siedzenia w domu. Chciałam psa, który nie da mi się ociągać. Dolce Tesoro okazał się idealny. Decyzja zapadła. Oczywiście narobiłam masę zdjęć i wymiziałam wszystkie pieski. To był jeden z najwspanialszych dni. Bardzo się cieszę, że padło właśnie na Cavisia. Już za jakieś dwa i pół miesiąca będe miała swojego pierwszego psa. Nie mogę w to uwierzyć. Czuję się jak w najpiękniejszym śnie, z którego nie chciałabym się obudzić. Teraz pozostaje mi tylko dowiedzieć się jak najwięcej o wystawach, bo obecnie nie mam o nich zielonego pojęcia. Moja psia przygoda właśnie się rozpoczęła, jestem bardzo, bardzo wdzięczna pani hodowczyni za to, że odpowiedziała mi na każde pytanie, które mnie zastanawiało i za możliwość zobaczenia mojego małego, Słodkiego Skarba ;)

2 komentarze:

  1. 40 year-old Project Manager Aurelie Durrance, hailing from Gimli enjoys watching movies like Major League and Parkour. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Ferrari 275 GTB/4. przejdz do tej strony

    OdpowiedzUsuń